De Cryptoschool

Wie zijn wij en wat kunnen wij voor jou doen

Iedereen kan leren... Ook jij!

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo elit tellus amet.

Op de munt zitten

We houden bijna 24 uur per dag alle media in de gaten. En delen deze nuttig inhoud dan ook graag met onze cursisten.

Gewoon doen

Traden leer je met vallen en opstaan. Wij helpen je opstaan en je fouten te corrigeren.

Plezier

Handelen is leuk. Ons motto is ook geniet ervan.

Persoonlijk

Geen cursus via een video call maar gewoon face to face.

Over ons

Dennis Albinus een ondernemer met een bewezen trackrecord in de digitale wereld. Alweer wat jaren geleden maakte hij kennis met de wereld van Crypto valuta. Destijds was hij woonachtig in San Francisco wat ervoor zorgde dat hij voorop de crypto golf zat. Inmiddels met vallen en opstaan de weg naar succesvol handelen zich eigen gemaakt. Dit heeft hem doen besluiten om vanaf Mei zijn eigen Cryptoschool te beginnen.

Mijn verhaal

2013 - 2015
Werkzaam in San Francisco
Financieel onafhankelijk
Crypto portofolio x5
2020 - heden
Oprichter Cryptoschool

Ben jij er klaar voor?

Neem de juiste stappen met de Cryptoschool

Eva van Buuren

4 maanden ervaring met crypto

Spannend om te beginnen was het zeker! De onzekerheid nam Dennis al vrij snel weg direct bij het binnenlopen in school. Ik maak nog steeds goed gebruik van de tips en tricks en dat levert mij nu al winsten op. Ik ben ervan overtuigd dat ik voor het einde van het jaar mijn grote doel heb behaald!

Lovende kritiek van onze studenten

Isaiah Dekkers

2 jaar ervaring met crypto

Ik dacht dat doe ik wel even want... ik handel toch al zelf. Maar niets was minder waar. Jeetje wat was de cursus een eye opener. Thanks Dennis!