Heeft u vragen?
Geen probleem.

Hier kunt u de meest gestelde vragen over de Cryptoschool vinden. Staat u vraag er niet tussen dan kunt u hier contact met ons opnemen.

Waar vind de cursus plaats online of face-to-face?

De cursus vind plaats in Breda aan de Liesstraat 6. Het betreft een face to face cursus dus niet via een webinar.

Wat moet ik allemaal meenemen?

Een mobiele telefoon en/of laptop, tablet is voldoende.

Moet ik zelf zorgen voor een lunch en drinken?

De cursus is volledig verzorgd inclusief drank en lunch.

Wie is eigenaar van mijn crypto munten of winst?

De cursist is volledig eigenaar van zijn of haar eigen account op 1 van de trade platforms. In dit account staan zijn of haar eigen cryptovaluta. De cryptoschool heeft geen toegang tot persoonlijke accounts van de cursist.

Wat leer je allemaal in de cursus?

Bekijk ons aanbod op de homepage om inhoudelijk meer informatie te vinden over ons crypto cursus aanbod.

Ben ik niet te laat om in te stappen in de crypto markt?

Nee, zeker niet dagelijks komen er nieuwe tokens en coins bij in de crypto markt. Zodat je nog een enorm rendement kan behalen.

Hoe betaal ik de cursus?

De cursus wordt vooraf betaald via een factuur wat je als cursist ontvangt.

Hoe betaal ik mijn abonnement?

Je abonnement betaal je via automatische incasso.

Hoelang zit ik vast aan een abonnement?

Een abonnement is maandelijks opzegbaar.

Met hoeveel curisten is de cursus?

De cursus is met maximaal 6/7 personen per keer.

Wat zijn de top 10 grootste cryptomunten van Nederland?

Bitcoin, Ether, XRP, Stellar, Tether, Cardano, Chainlink, Litecoin, Bitcoin Cash en USD coin.

Kan ik zelf bepalen wanneer ik mijn winst laat uitbetalen door het handelen in Crypto munten?

Ja, het betreft je eigen account gekoppeld aan je eigen prive of zakelijke rekening.